Sjukhuset.

Har vi varit på idag då Julias opererade öra började att blöda sedan övergick det i såsig sårvätska mm och lite ömt så till vårdcentralen for vi , blev en akutremiss direkt upp till sjukhuset till öron. Där konstaterade dom att trummhinnan såg fin ut men att det var rejält kleggigt men röret satt kvar och de kunde inte se orsak till varför detta skett.Utan dom gjorde rent med sug och vi fick droppar utskrivet som ska tas i en vecka 3 ggr dagen och blir det värre var det bara att ringa öron direkt ingen vc så de va bra sedan återbesök med hörselkontroll om tre veckor som tur är inte allmänn tillståndet påverkad med feber eller annat.
Hemma igen plockade vi undan har lagat middagen klar så efter vi ätit far jag och Julia till stallet och de små får ha pappa tid.
Så till Storebror grattis till att solen börjar att skina över dig igen, måste kännas otroligt bra allt kommer att ordna sig det fixar sig alltid.
Jennifer och Julia bygger tågbana nu så jag ska roa lillan lite så hej hej.

Älskar my love!

Uttryck dig
Postat av: magnus

tackar hoppas det håller i sig bara

du vet ju hur det är att bli sviken

på riktigt av en vän du med

ser fram i mot att skriva teorie provet faktiskt

1 dag kvar :):)

så snart så hi hi

krama gubben från mig

jag menar simpan så klart :)

hoppas örat inte blir värre

på jullan jag vet hur hon har det krya på sig

kram på er ne nu ska bror i väg igen hej hej

elle som nära vänn till oss sa jag måste va den

mest upptagne mannen ni vet nu mera

he he

2009-08-26 @ 07:29:41
Postat av: linda

jo lite halv irriterad blir man , när någon ska sitt a åh skriva skit om en annan människa på ens blogg...

om att jag ska hålla hårt i karln, sucka

fjortis fasoner....

för halvsyskonen måste ju börja träffas så de får lära känna varandra viktigt sådant ju....

hoppas allt löser sig för julia.... inge skoj när saker ska strula....

mvh linda

du får jag lägga till dig som länk på min blogg??

2009-08-26 @ 09:10:04
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback