Shopping på birsta.

Japp dagen började med myspys hemma med hela familjen alla tog det lungt då det är så tråkigt väder regn blää för det.
Julia och jag for iväg till birsta runt ett tiden blev en massa byxor, leggings, tunikor och och tröjor till henne inför skolstarten, inhandlade en jacka, mössa, kjol och strumpor till Jennifer sedan har jag beställt kläder som kommer till veckan till alla tjejerna. Inget till mig idag fick ju igår:) kan inte säga att jag behöver nått heller men mycket jag skulle vilja ha inför hösten men små brudarna först.
Hemma igen åt vi middag och alla nya kläder provades och allt passade perfekt, besök har vi också  en nära vän till familjen som nu surrar med hjärtat.
Allt är undanplockat och barnen har lagt sedan ca en timme tillbaka så det är bara att slappa blir nog ett Sopranos avsnitt ikväll :) ganska såld på den serien nu.
Eventuellt ska Jennifer på dagis imorgon hon längtar tillbaka i massor så får se hur det blir vilket som hoppas vi på bättre väder nog härifrån idag see you tomorrow.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback