Så kul.

Igår hade vi så kul familjen ut i båt till strand bad och sol till och med storebror badade ha ha, tyvärr var inte Julia med då hon åker husbil med farmor så få se när hon kommer hem.
När vi kom hem så började det att ösa ner regn och inte lite heller sedan drog åskan in ,tur vi hann hem iallafall :)
När alla lämnat vårat hem så hade vi myskväll hjärtat mitt som är den absolut bästa offrade sig att åka iväg till birsta i spöregnet för att inhandla Sopranos boxar, i normala fall köper vi dem på Onsdagar med Aftonbladet men nu va det så spännande att vi köpte två hela säsonger sjukt att man kan bli med beroende av film/ serie men mysigt och varmt va det i soffan medan det öste ner regn utanför.
Idag vet jag inte vad som sker har ingen bil idag tråkigt kanske ska ta och göra lite nytta här hemma  och självklart  gå ut och leka med barnen dock ingen prommis då vagnen är i bilen :(
Tjejer i lyxförpackning självklart är vi det bigbrother, finns bara några få exemplar av dem  ni är varmt välkomna att komma ut simpan väntar han med.

Älskar dig av hela mitt hjärta Andreas tack för att du finns.

Uttryck dig
Postat av: magnus

ja vi får se vad som händer

ska fixa o trixa med lite papper på

vv så man kan ta teorin idag med hi hi

så snart så nu sattsar jag allt

på det he he

2009-08-10 @ 09:43:15
Postat av: magnus

ja vi får se vad som händer

ska fixa o trixa med lite papper på

vv så man kan ta teorin idag med hi hi

så snart så nu sattsar jag allt

på det he he

2009-08-10 @ 09:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback