Rara.

Fast det är så tidigt och ögonen känns tunga som bowlingklot så kan man inte låta bli att skratta Jennifer tog fram sina finskor som hon vuxit ur och provade dem och till hennes stora besvikelse var de ju för små och då kom denna kommentar i ledsam röst, Men mamma jag tror jag blivit vuxen! När jag sa varför tror du det? då svarar hon mig att skorna är för små och att det är för att hon ätit så mycket mat .
Ha ha de är bra roliga låter kanske inte så kul när man skriver det men med minen, ansiktsuttryckeet  och tonen på rösten, hon tog skorna och gav dem till lillasyster som älskar allas skor :) Det var dagens kommentar det .
Fy vad kallt det är ute då bara sju plus :( solen lyser iallafall vi hoppas på värme längra fram på dagen står i valet om vi ska åka direkt efter dagis och rida eller senare i eftermiddag det löser sig nog vilket som.
Wieee idag kan jag hämta ett av paketen, efter fyra på posten ska bli kul hoppas allt passar bara, hm paketet lär inte komma förrän till veckan så ska väl iväg till birsta nån dag också Julia måste ha gympaskor till skolan.
Gud vad jag pladdrar klockan är ju typ 06:40 så nu ska jag fortsätta dricka kaffe istället för sitta här.
Have a nice day!

Love my family.

Uttryck dig
Postat av: magnus

teorie teorie

ja nu är det till o plugga

ha ha

tur det är snart helg

hoppas det blir varmare så dom små får ha kul

fast hos dig pågår alltid nå kul jue ändå

i morron så har du fullt hus skulle jag tro ;)

2009-08-19 @ 07:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback