Måndag igen.

Oj vad vi hade det trevligt hos Susanne igår, barnen badade i över en timme tillsammans de fikade och lekte, vi vuxna fikade drack kaffe, pratade och hade det allmänt trevligt.
Fick jättefina gardiner av Susanne och en massa jättefina kläder till lilla Maya och så det allra viktigaste trevligt sällskap :) ett stort TACK.
Så skönt att bara åka iväg ibland och bara vara, ha trevligt och umgås.
Strax är det dags för dagis vi är fortfarande snoriga men Jennifer får gå iallafall då hon vill och jag ser att hon orkar med det är precis som vanligt bara att hon är lite snorig, Julia hon har redan åkt till skolan nu börjar det på allvar, tre dagar i veckan så går hon till kvart i två nu Mån, Tis, Ons jättebra för mig då Jennifer slutar två dessa dagar hade inte kunnat bli bättre.
Nä alla är klara här så ska väl ta på ytterkläderna och röra oss till dagis, hej hej.


Uttryck dig
Postat av: magnus

ja där satt den nu jävlar

så är det nära hi hi

för oss båda

var en sån befriande känsla idag kan jag lova

ska köra i morron he he

det ska bli skit kul

nä nu får ni ha det tjing o hopp

från big B han är glad nu trallala

det var länge sen

kram på er mina kära

2009-08-31 @ 14:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback