Lördag.

Då var det Lördag eftermiddag och jag har ont i hals och kroppen som bara den, förstod att jag skulle åka på denna förkylning känner mig alldeles färdig :( men brudarna är piggare iallafall.
Maten är äten och disken borta så nu sitter tjejerna och myser, kikar tv med sitt Lördagsgodis, själv ska jag snart gå och sätta mig med dom och invänta att hjärta kommer hem, han är och kikar till båten då det blåser som attan.
Julia och Jennifer åkte iväg med Julias farfar förut på nån slags marknad, under tiden tog jag mig i kragen och storstädade små tjejernas rum så nu är det ordning och reda igen så skönt.
Mä nog för idag efter tjejerna lagt sig så ska vi se film och jag ska bara vila så kanske man är pigg till imorgon så hej hej och trevlig helg.


Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback