Less.

Är himla less nu,  jag och tjejerna blir  ensamma igen i ett par dagar så himla skittråkigt rent ut sagt, Andreas måste jobba långt , långt bort :( lär ju få ställa in ridlektionen idag då.
Gick bra för Julia att rida igår iallafall så det släpper väl kanske nu då efter hon for av så trist då de kommit långt och får ett sånt här bakslag, bara att ta nya tag :)
Ja visst bigb vet jag hur de känns att bli sviken av en vän det suger rejält även om det nu inte var på exakt samma vis så känns det förjävligt, men allt löser sig det vet du :)
Julias öra verkar bättre iallafall vi droppar och droppar.
Lillan sover nu och de andra är på skola och dagis så själv ska jag göra ett ryck då jag knappt hann göra nått igår då allt rörde ihop sig, tänkte passa på nu så jag kan va med barnen och busa sedan.
Hej, hej.


Uttryck dig
Postat av: Susanne

Tjena stumpan.. Vad roligt att ni kommer på middag imorgon.. Nu ska jag åka på ikea å handla lite grejor till dom små. Kram kram

2009-08-26 @ 13:59:47
Postat av: magnus

se där ja bortbjuden på middag kul

he he

jag ska skriva prov jag idag jue

hoppas middan smakar bra

kram på er alla äntligen känns det som att

saker börjar o rammla på plats för mig

är ganska nöjd faktiskt på regnet som varit

så nu ska det levas livet

hi hi

2009-08-27 @ 06:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback