Im back.

Nu så ska jag skärpa till mig med att skriva här i bloggen, uppdaterar inte om föregående tid blir sånt jääääte inlägg då.
Kan Ju iallafall säga att det inte kom nån bebis då jag gjorde förra inlägget men nu har den lille kommit den 2/8- 2009 kom hon den vackraste lilla prinzessa, lilla Nova 3330G 49 cm ett stort jätte Grattis ni har gjort ett toppen jobb.
Idag har vi inte gjort så där super mycket fick sova till nio sedan har vi plockat undan bara att dammsuga kvar nu, ska strax fixa lite lunch och hänga tvätt.
Får se om vi får besök snart, Susanne skulle komma å fika lite sedan ikväll så ska vi iväg och rida lektion jag och Julia och eventuellt kommer storebror med.
Då så ska vi sätta lite fart här hemma då.

Uttryck dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback