Hemma dag.

Idag så har vi varit hemma hela dagen jag och tjejerna sedan kom Susanne och hennes man däredter brorsan och hans kompis fikat pratat och haft det allmänt trevligt.
Jennifer drog iväg med Susanne och ska sova där inatt och leka med kompis Moa så får se hur det går om man måste hämta men hon känner dem v'l borde inte vara nå problem, Susanne är toppen med de små.
Lilla Maya tar just nu en power nap och jag väntar på hjärtat mitt fick fin present av honom igår en konstglas lampa jättefin tack tack. Eventuellt så ska vi ut med brorsan och Jannice mm och åka cykel en sväng skitkul ju, Maya ska få vara med farmor ett tag, en riktig toppen tjej är Jannice tycker hon är super härlig att umgås med som storebror sa brudar i lyxförpackning. haha.
Nu så är det dags för mig att plocka i köket och invänta my love så see ya.

Uttryck dig
Postat av: magnus

tack för den mysiga kvällen

det var som vanligt skit kul

he he

snart blir det längre turer

vi måste pusha på sanna o tosse

så dom är med också snart

dom här stundernna ger mig

stöd i all misär

får tilbaka mycket energie på detta

o som saggt brudar i lyxförpackning

ha ha

bara dom vita dojorna som fattas:)

nu

kram yster så här bra har du o jag inte hatt det på

mången år

jag hoppas verkligen att du har till tro till din bror

o hans otur

2009-08-12 @ 21:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback