hallå.

Igår hade vi skit kul och allt gick fint med Jennifer och Maya for ut till hamnstugan och fikade hela gänget härligt må jag säga.
Idag kom Jennifer hem med Susanne och hennes man trött va hon men höll igång till halv sju ikväll, hälsade på hjärtat på jobbet sedan vidare till Njurunda och hämta Julia så nu är hon äntligen hemma sessan , hem och lagade middag det blev nuggets,ris och sås gott.
Nu sover alla de tre och jag har vikt en jättetvätt och ändrat lite i garderober mm, my love for på macken och handla är sugen på choklad jag.
Gud så glad jag är för din skull storebror äntligen skiner solen och i framtiden så ska vår relation vara lika bra som nu oavsett tycker jag även om vi har våra duster så går de över lika snabbt:)
Nä tillbaka till rensning och tvätten innan det är dags för duschen och sängen.
Älskar dig Andreas av hela mitt hjärta.

Uttryck dig
Postat av: magnus

äntligen helg snart hoppas mina mc saker kommer

idag eller i alla fall lite grejer

ja nu verkar det som att solen skiner

ska verkligen ta vara på det o göra

allt till det som det ska vara

för mina nära o kära

kram tycker andreas

är en snäll kille o du o han

är allt som det ska vara

i en familj

men en dag har jag nog en familj

igen jag med men nu ska jag njuta

av min ny funna hobby

mc så klart kram på er

ni betyder mycket för mig

fast det vet du ju redan

2009-08-14 @ 07:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback