God morgon.

Idag har tjejerna i familjen tagit sovmorgon Jennifer vaknade vid sju och la sig med mig och mös framför tvn till halv nio, Julia har precis kommit ner och lilla Maya sover än och jag sitter här och njuter av en kopp kaffe och mina två tjejer som sitter mitt imot och nynnar lite och grejar med bokmärken så sött, de är så snäll med varandra just nu.
Glömde att  ställa in matlådan igår jädrans, vad ska vi nu äta till lunch? Blir till att kika frysen och laga till nått då hade tänkt de skulle gå fort idag om vi skulle iväg, funderar på om vi ska åka till stallet Julia  vill träffa Tolle och rida sedan är det bra om hon tränar lite idag då hon har lektion imorgon och Jennifer tycker om att åka dit mycket att leka med där.
Tack bigbrother för att du tycker vi är allt en familj ska vara och en dag snart så kommer du att ha det du med, måste bara ha lite tålamod även om det är jobbigt att ha det. Du betyder mycket för oss och alla dina barn med tvivla aldrig och glöm inte det.
Längtar tills my love kommer hem så trist utan han även om jag har tre fina tjejer.

Uttryck dig
Postat av: magnus

hoppas det smakar bra med kaffe

själv bygger man en grill på skolan

o hoppas kl ska bli 2

så man får sluta

för dagen o helgen

på lörd o sön ska jag va hemma o fortsätta med

altanen så ni är välkommna o hälsa på om

ni inte hittar på nått annat

jag vet att faster saknar sina små

o ja det gör även jag

men snart så är min familj

enad igen den med

vill inte ta ut nått i förskott men

det ser ljust ut nu

i den frågan :)

fabian vad jag längtar efter det

kram på flickorna on the iland



2009-08-14 @ 10:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback