Främmande.

Har vi haft av Susanne och hela hennes familj, supertrevligt måste jag säga kul att få främmande på vardagar med.
Barnen har kommit hem allt har gått toppen Jennifer fick komma hem en timme tidigare idag då vi skulle få besök, hon blev inte nöjd men när hon fick höra att Moa skulle komma blev det en helt annan ton :) roliga de är.
Hjärtat kommer hem sent idag trist men bara att acceptera ibland är för en god sak sedan så ska vi åka ner till Wii paketet från hm har kommit wieeee vad spännande hoppas allt passar bara.
Nu så ska jag ta och röja här för andra gången idag och fixa till lite mat så hej hej igen.

Uttryck dig
Postat av: Anonym

har kört teorie som en dåre nu

hehe snart så

sitter det

hoppas han klarar det i morron nu bara

det blir ett fränt möte tror jag jag ringer så fort jag vart där

2009-08-24 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback