Ensamma.

Är precis vad jag och hjärtat ska vara tills imorgon runt ett tiden tjejerna ska sova borta, första gången för Maya så vi får se hur det går.
Har myst med barnen hela förmiddagen duschat och grejat och  nu är jag hemma igen efter att lämnat av dom hos moster ingen av dom sa ett pip då jag for så hoppas allt går bra nu då:)
Får se vad vi ska hitta på då äta iallafall är hungrig nu, fick ena båten såld idag också bra,bra kan ju inte ha två stora båtar en som bara står på land och kostar pengar finns ingen mening med det.
Till storebror jag vill inte ha några broddar :) glöm inte skorna nu då vi träffas nästa gång:)
Nä nu så ska jag ta och klura lite på vad vi ska ta och hitta på så bye bye för nu då.

Uttryck dig
Postat av: magnus

tack för den härliga guidningen runt the eyelend

det var kul o mysigt ;)

hoppas du satt bra

he he nu ska bror ut o klippa gräset

här hemma

hälsa till farbro barbro

tjoho ha det så bra ikväll på middan

2009-08-08 @ 09:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback