En sån dag.

vilken lång dag klev upp tidigt, gjorde oss klara för att åka på marknaden Maya fick vara hemma med Julias farfar hon har ju inget utbyte än av att åka dit så bara jobbigt för henne i värmen sagt och gjort.
Tjejerna har åkt karusell vilket dom tyckte va toppen roligt, de handlade godis, drog lotter, vann gosedjur, ballonger  mm. Själv så investerade jag i en skinnjacka, så storebror nu är de bara skorna kvar:)
Maya fick en nalle en leksak, strumpor och små små foppa skor så söta,blev lite rullrån med, mer än så blev det inte fanns inte så där jätte överdrivet med grejor men mysigt att gå iallafall det är ju en årlig tradition som vi åker på år efter år.
Väl hemma igen fikade vi och åt middag sedan drog Julia och jag iväg på ridlektion, nu är det en vecka sedan hon red och det kändes, märktes av men nu sköter hon det mesta med skötsel själv osv.
 Stor tjejerna tittar tv och lillan har lagt sig så snart är det kväll och dags för mys misstänker att det blir sopranos i soffan :)
Vad morgondagen bjuder på har jag inte en aning om vi får se vad som händer och sker.

Uttryck dig
Postat av: magnus

jasså du men du fyller ju i december jue :)

he he det vart en regnig dag men i mitt hus

lyser solen nu ialla fall överväger att köpa båt nu så vi kan ta me alla o åka

ut o ha kul

kanske man kommer över badkruke stadiet ha ha

ne nu ska jag ner i garaget o ta hand om

crossen så man kan köpa reservdelar i morron till den

har ni lite o gö så är jag hemma kom o fika

kram på er världens finaste familje medlemmar

2009-08-16 @ 11:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback